Skip to content

Asiakascase: Kokemus asiakkuuden ensiaskeleista

Tasolaisten asiakasyritys MTC Flextek, joka tarjoaa työstökoneita, oheislaitteita, robotiikkaa ja teollisuuden palveluita, etsi Tampereella yrityksensä showroom- ja toimistotilojen tarpeisiin sopivaa siivouskumppania.

Nopea yhteydenotto

MTC Flextek:in talouspäällikkö Kaisa Kemppinen lähestyi Tasolaisia verkkosivujen tarjouspyyntölomakkeella. “Vastaus tarjouspyyntöön tuli nopeasti, sanoisin noin päivässä”, arvioi Kemppinen. Tasolaisten ensimmäisen yhteydenoton yhteydessä asiakkaan kanssa sovitaan maksuton käynti, kartoitus ja tarjoamme käynnin perusteella yrityksen tarpeisiin sopivan palvelukuvauksen. “Tasolaisilta käytiin kartoittamassa tilat syyskuussa ja sovittiin työn aloituksesta joulukuussa”, kertoo Kemppinen.

Asiakkaan tarpeet edellä

Kemppinen mainitsee kuinka sopimuksen solmimiseen vaikutti erityisesti Tasolaisten joustavuus heille tärkeissä asioissa, kuten tietyissä päivissä ja ajankohdissa. Esimerkiksi iltapainotteisuus, muut kriteerit ja sopimukseen liittyvät käytännön asiat olivat Kemppisen mukaan helposti sovittavissa – mistä hän oli erityisen tyytyväinen. Aikaisempien kokemuksien perusteella Kemppisellä oli pieni kammo siivouspalveluiden tilaamisesta, mutta hän yllättyi positiivisesti, kuinka hyvin kaikki sujui Tasolaisten kohdalla.

Asiakasta kuunnellaan

Pirkanmaan palvelupäällikkö Sanna Sironen tarkensi tarjousta juuri MTC Flextek:in tilojen ja tarpeiden mukaan. Sironen vastaa Tasolaisilla Tampereen toimipisteen toiminnasta. ”Kuuntelemme aina tarkalla korvalla, mitä asiakas toivoo ja tarvitsee. Kokemuksemme avulla voimme ehdottaa jokaisen yrityksen kannalta parasta mahdollista ratkaisua”, kommentoi Sironen. “Hinta, sopiva palvelukuvaus ja laadun takaaminen kohtasivat”, toteaa tarjoukseen tyytyväinen Kemppinen.

Tasolaiset tilanteen tasalla

Siivous MTC Flextek:in tiloissa alkoi joulukuussa ja heti tammikuussa Tasolaisten Pirkanmaan palveluesimies- ja päällikkö pitivät uuden asiakkaan kanssa lyhyen palaverin, jossa käytiin läpi miten aloitus oli onnistunut. “Kaikki on sujunut toivotulla tavalla”, iloitsee Kemppinen.

Puhdasta ja huolellista jälkeä

Siivouksessa tärkeää Kemppiselle on sopimuksen noudattamisen lisäksi puhdas jälki ja että tehtävät hoidetaan huolella. “Arvostan sitä, kun huolehditaan että kaikki pinnat tulevat puhtaiksi. Ei jätetä jälkeen likaisia pintoja kuten kahvitahroja tasoille”, hän huomauttaa. Kemppisen mukaan Tasolaisten siivoushenkilöstö on hyvin perehdytettyä ja osaavaa. Hän arvostaa, että siivous on hoidettu huolellisesti: “Ei mennä sieltä mistä aita on matalin.”

Kommunikointi avainasemassa

Erityistä kiitosta Kemppinen antaa myös hyvästä palvelusta ja kommunikoinnista: “Tasolaisten työntekijät ovat palvelualttiita ja jos jotain käy, tulee palveluesimieheltä heti viestiä.” Hän mainitsee myös, että siivoojista huokuu, kuinka Tasolaisilla osataan toimia oikein myös työntekijöiden kannalta.

Kemppinen on mielissään yhteistyöstä ja suosittelee Tasolaisia siivouskumppaniksi. Hänet vakuutti erityisesti Tasolaisten joustavuus ja hyvä palvelu.

Tasolaisilla maksat ammattitaidolla tehdystä siivoustyöstä. Meiltä saat palvelualttiit, sitoutuneet ja vastuulliset siivoojat huolehtimaan yrityksesi puhtaanapidosta. Tarjouspyyntölomakkeen täytät helposti ja nopeasti verkossa. Tavoitat meidän ystävälliset palveluvastaavat myös soittamalla palvelunumeroomme 0207 631 700 tai lähettämällä sähköpostia tasolaiset(ät)tasolaiset.fi.Tarkat yhteystiedot löydät yhteystiedoistamme.

Back To Top