skip to Main Content

Edut asiakkaillemme

Laatu on toimintamme kulmakivi. Se on enemmän kuin siivous. Laatu on kykyä mukautua asiakkaiden tarpeisiin ja nähdä toimitilojen siisteys asiakkaidemme liiketoiminnassa. Toimintamme keskeisiä mittareita ovat laadun tasaisuus, ja jatkuvasti hieman parempi asiakaskokemus.

Laatua on jatkuva kehittyminen yrityksenä sekä palvelun, työntekijöiden osaamisen kuin työmenetelmien osalta. Laatua on ottaa huomioon kaikki onnistuneen siivouspalveluiden osatekijät. Asiakastyytyväisyys sijoittuu keskelle. Antamasi palaute ohjaa suoraan meidän toimintojamme. Mitä mieltä asiakkaamme ovat? Lue lisää blogeistamme.

Tyytyväisyystakuu

Annamme aina työllemme tyytyväisyystakuun. Kaikki ylläpitosiivouksen vuosisopimukset saavat yhden kuukauden koeajan ilman sitoutumista. Voit kokeilla palvelua ja näin varmistua, että laatu on sitä mitä olemme luvanneet ja yhdessä sopineet. Luotamme vuosien ammattitaitoomme, aivan kuten asiakkaammekin.

Harkitsemassa siivousyritystä?

Oletko alkava yrittäjä ja harkitset siivousliikkeen valintaa? Tutustu blogiimme, jossa muutamia vinkkejä siihen milloin voisi olla oikea aika pohtia siivouspalvelujen hankkimista. Vai oletko kenties jo sinulle sopivan siivousyrityksen verkkosivuilla?

”Suursiivoustekijät ovat ammattitaitoisia ja luotettavia. Lisäksi siivouslomittajia on saatu pienelläkin varoitusajalla”

– Henry Aalto, Kalliolan setlementti

”Tasolaisten työnlaatu asunto-osakeyhtiössämme on ollut laadukasta. Työt on tehty sovitusti ja aikatauluja noudattaen.”

– Mikko Uusikylä, Asunto-osakeyhtiö Munkkivuori

”Asiat hoituvat joustavasti ja kaikki tarvittava korjataan aina heti.”

– Hanna Kuosmanen, Cafe Viola

”Kun valitsimme siivouspalvelua, oli tärkeimpinä kriteereinä osaamisen monipuolisuus, siivoushenkilöstön pysyvyys, joustavuus sekä turvallisuusasioiden huomioiminen.”

– Heidi Nykänen, Sandvik AB

”Meille oli tärkeää siivousyrityksen valinnassa se, että tiesimme valitsemamme yrityksen pitävän hyvää huolta työntekijöistään, koska se on asia, joka on myös omassa toiminnassamme erityisen tärkeässä roolissa.”

– Sanna Tiitinen, Intersport Lielahti

”Hinta, sopiva palvelukuvaus ja laadun takaaminen kohtasivat.”

– Kaisa Kemppinen, MTC Flextek

”Jotain asioita jos pyydetään hoitamaan erilailla, ne hoidetaan saman tien. Ei kuukauden tai kahden päästä vaan välittömästi.”

– Micael Saranpää, 3 Kaverin Jäätelö

Back To Top